snygg bild :)hade ätit 2 glassar idag för jag älskar 88 glassen :) fanns med olika smaker nu då! men hade också försökt få in mitt nya SIM kort i men sen gjorde jag mamma sättet! fast inget funkade...... satans föräldrar när dem blir så arga -_-' att just kasta ungdomarnas mobiler...sjukt! sen just idag fick jag en glasbit jävel inne just i hälen... blödde skit mkt! min brosha hade åkt bil som en gangster xD skit kul asså! älskar han <3 sen har jagkollat i min ask och fick 12 frågor! var så lycklig! sen hade jag ont i armen för en sak hände.... vill inte berätta.... så tyst till alla som undrar! var hemma typ hela dagen not! var just ute hela tiden :') hoppas jag kommer få ett liv snart för jag är nästan aldrig ute på grund av jag är en inne människa -_-' aja skrev kanske lite väl för mycket men ska äta min buuuuuurgare! Haidå!<3

Kommentera

Publiceras ej